Simple reminder/note.
Tuesday, March 26, 2013 • 4:52 AM • 0 comments
Assalamualaikum and hi. Another quicky update yet simple. Bukan untuk orang lain, tapi pada diri. Mohon jangan ada sesiapa terasa. <--- been thinking to publish this post for so long. Because I'm afraid if ada yang terasa or whatever.
I created my social network account not for sarcasm nor condemn other people. Let say kalau tengah marah terlepas kata tu, it's normal. Because I am human, and I do have feelings too. Marah tapi takda sampai maki maki and kutuk gila babeng punya. (Pernah but lepastu I deleted because I feel stupid when mencarut sedangkan I PAKAI TUDUNG) Just lepaskan marah kau macam kau mengeluh and done takyah fikir lagi. But some people macam salah anggap and terasa with my tweets. I apologize. Seriously,I am now 21. Rasa macam matured enough la nak bergaduh and berbalas tweet perli perlian dekat twitter. (Based on my pengalaman haha). In fact, I always remind myself for not stalking other people tweets. Nanti benda yang kau tak patut terasa pun kau nak terasa.
Let bygones be bygones. Lagi diingat lagi sakit hati. Lagi dibaca lagi merana. For some people who feel the way I feel. Let's just "ah biar jela orang tu nak tweet apa, twitter dia.." orrrr once kau dah post something lepastu kau off data or wifi. Esok on balik baru dapat notifications tapi dah takda feel nak balas mention hahaha. Stupid idea I know but I did that.
By Aten Abdullah Sani :)
Le Blogger

Aten Abdullah Sani, 21, not a student anymore :p
ღ
ღ
ღ
Taggie Board
Old Stories
Credits

Edited : Atendaae






